del libro VIDA, POESÍA QUOTIDIANA

 Resultat d'imatges de Una flor d'estiu



Santi Fornell

David: Una flor d'estiu




Un onze de juliol
va néixer una flor d'estiu,
el fruit d'un amor intens,
de passió, vigorós, viu.

I aquesta flor va creixent;
es torna forta i valenta,
batallant amb el peu ferm
per fer-se un lloc a la terra

Aquesta flor té el color
del coratge del valent,
d'un heroi troià l'honor,
i d'amor intel·ligent.

Aquesta flor que ara creix
cada dia al meu voltant
és el que Jo més m'estimo,
allò més apassionat.

No hi ha res millor a la vida
que veure la flor pujant
sana, forta atrevida,
lenta però ben constant.

Aquesta flor que tenim
la meva esposa i jo
ens alegra l'espirit
i és el millor d'aquest món.

Els seus ulls són com la terra,
els cabells, rajos de sol,
les seves galtes vermelles,
la seva ment, un tresor.

Creix, fill meu, amb alegria,
que els teus pares són aquí
per poder-te fer de guia
quan et perdis pel camí.

I quan els pares no hi siguin,
sigues fort i endavant!
la vida no són obstacles,
sols cal anar caminant.

SANTI

Comentaris

Entrades populars