Morse

 

                                                              Manipulador senyals morse


El subjecta amb força entre les seves mans. 

Posa el musell de plàstic enfront del  seu nas, inspira profundament i murmura "si us plau, drac, si us plau...". 

Lentament, el retira de la seva cara i espera un instant. 

Li bufa suaument a cau d'orella. No passa res. Repeteix les paraules tractant d'esbrinar què falla.

-Mirem, vinguin, somni, només una altra vegada.

Li acarona les ales a poc a poc i el posa a dormir a l'escriptori, sobre el niu que  ell havia construït amb la seva mare. Dues llàgrimes espesses llisquen galta avall i se les neteja amb la màniga del pijama.-D'ençà que tinc cinquanta anys, i la mama no hi és, ja res vola. 

 És molt possible que  si hagués preguntat on era la vetlla no hauria acabat en aquella sala del tanatori de les Corts, petonejat per desconegudes mentre els homes s'escapaven cap a la porta per fumar-se un cigarret. Sense saber com escapar d'aquella situació, vaig donar el condol a la vídua, una dona bella, d'uns quaranta anys, que em va estrènyer la mà amb molta enteresa i sense una llàgrima que pogués espatllar el maquillatge. 

Després em vaig acostar al taüt, ja tapat, i vaig poder escoltar uns copets tan lleus que el murmuri els feia imperceptible

Em vaig tornar cap a  la vídua i vaig odiar haver après morse en l'exèrcit.  

********************  

ti-ti-ti-ta-ta-ta-ti-ti-ti- ta-ta-ta 

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars